Dünya

Plenkovic, Dubrovnik Forum’un 20. yıl dönümüne katıldı

|
Hırvatistan Başbakanı Andrej Plenkovic, Dubrovnik Forum'un 20. yıl dönümünde Hırvatistan'ın uluslararası sahnede aktif ve sorumlu rolünü teyit ettiğini bildirdi.
Plenkovic, Dubrovnik Forum’un 20. yıl dönümüne katıldı

Hırvatistan Başbakanı Andrej Plenkovic, Dubrovnik Forum kapsamında yürütülen diplomatik faaliyetlere, kentte gerçekleştirilen açılışa ve yaklaşan seçimlere yönelik görüşmelere ilişkin bilgi verdi.

Hırvatistan'ın küresel konumuna değinen Plenkovic, "Dubrovnik Forum'un 20. yıl dönümünde çok kutupluluk ve sayısız küresel zorluklar zamanına kendini adayan Hırvatistan, uluslararası sahnede aktif ve sorumlu rolünü teyit ediyor" dedi.

Plenkovic, kentteki diğer programlarına ve siyasi temaslarına işaret ederek, "Ayrıca Dubrovnik'teki kalışımızı, ülke boyunca inşa ettiğimiz 18 merkezden biri olan 'Ragusa' Yaşlılar Merkezi'nin açılışını yapmak için de kullandık ve ayrıca Ekim ayındaki Genel Seçimler öncesinde HDZ BH ile bir toplantı gerçekleştirdik” açıklamasını yaptı.

 

Plenkovic, Dubrovnik Forum’un 20. yıl dönümüne katıldı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.