Yaşam

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı

|
Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramını vatandaşlarla buluşturdu.
Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı

Aydın Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayının birlik, beraberlik ve paylaşma geleneğini yaşatmak amacıyla geleneksel aşure ikramını vatandaşlarla buluşturdu.

Belediye tarafından düzenlenen etkinliklerde vatandaşlara aşure dağıtılırken, katılımcılar organizasyondan memnuniyetlerini dile getirdi. Aşure ikramlarının kentin farklı noktalarında devam ettiği bildirildi.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, Muharrem ayının bolluk, bereket ve huzur getirmesini temenni ederek, bu tür etkinliklerin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade etti.

Aydın Büyükşehir Belediyesi’nden vatandaşlara aşure ikramı

Yorum Yazın

Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan sitemiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.